torsdag 13 januari 2011

Jahajaa , 3 gångem IDAG!

Hej för 3 gången idag!

Oj,oj, oj vad jag bloggar.
Nu har ju jag då haft främmande och det var trevligt. Vi spelade Buzz och hade lite roligt.
Och nu Redigerade jag en bild till Ebba jag höll på att garva igäl mej... asså den vart lite rolig.. ni skulle sätt jag tror tyvärr inte jag får lägga ut den :( menmen..

Är det nån som har skype?
För den kommenterar så vill jag veta hur den där "skiten" går till.. ( Jag fattar inte ett enda ord ) Jag känner men så duktig dåå :)

Imorgon blir det att gå upp tidigt :( Eftersom det är skola :(:( men men det måste man gå på :) Annars lär man sej inte.. Imorgon på skolan så har vi nog matte , so , no , eng kke och kanske slöjd :) Jag slutar vid 20 i 4 :( tråkigt.

Jag vet inte om jag ska åka hem direkt eller om jag ska vara med kompisar.. Vad tycker ni ? :)
Eftersom här kommer jag bara blogga hela tiden :)
Men det hoppas jag ni gillar för det gör jag !

Nemen , det är nog så att man kanske börjar slita sej åt kudden va?

Ha det finfint för det ska jag ha!

(: Nelly :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar