söndag 16 januari 2011

Dagen idag , den ser ut såhär :)

Hejsan hoppsan!

Idag har då Dawid fått sin nya säng , han fick den inte igår för det blev försent :( så han fick sova på golvet inatt :) Men nu har han fått den ivf :) Och jag har ju då också fått en ny , det är nog jag och min säng i mitt rum :) Jag har ju så litet rum, och så stor säng :)

Och nyss åt vi lite pizza , man blev ju inte precis LITE mätt :S

Idag har jag inte gjort någe alls , jag har bara suttit här och kollat på solsidan dom vi har missat , men jag har lite kvar som jag snart ska kolla färdigt på.

Jag tycker jag har fått lite kommentarer nu O.o Såå innan ni lämnar min blogg kan ni inte då bara lägga till en kommentar? Typ hur ni tycker om min blogg och om ni vill att jag ska lägga upp nått mer eller reklamera nån eller nåt sånt :)

Så länge får ni ha det bra! :)

(: Nelly :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar