torsdag 13 januari 2011

Hej igen!



Nu har vi ju då främmande.

Och vi ska få en student här i lägenheten eftersom dom inte riktigt har nån stans att bo och så.

Det ska bli spännande :)



Vad gör alla?

Jag sitter vid datan och fixar till bloggen de sista och jag ska snart hjälpa mamma med matet om det behövs :) ( så vi kanske kan bli klara tills 7 ) Och vi ska äta några som heter Lasange och sen efter det så blir det chokladpudding med vispad grädde och några hallon på :) gått :P



Vad ska alla göra imorgon ?

Jag ska nog kanske vara med nån efter skolan eller så ska jag hem och SOVA , jag är sååååååå trött efter den här veckan.. Jag behöver nog vila ut. Så jag orkar nästa vecka men Helen. Ebba ska operera sej , hon ska ta bort massa skruvar. Hoppas det går bra för det lilla gumman , lycka till. <33



Nu ska jag gå och hjälpa mamma!



Ha det toppen som jag! :)



(: Nelly :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar