fredag 14 januari 2011

Ebba och jag ;)

Hej på er!



Nu sitter jag här med Ebba och vi har kommit hem för ett litet tag , för vi har ju vart vid skolan och träffat andra kompisar. Ebba ska sova här , det ska bli kul , kul de! Vi ska väl kanske sitta här och ta det lite lungt och senare så vet jag inte vad vi ska göra för någe kulit. Vad ska ni göra då? Kan ni inte komma på något till mej och Ebba?



Idag i skolan har det väl gått bra :) Och Ebba här är jätte lycklig för att hon fick en kram. Och idag hade vi trä-slöjd första gången och han pratade hela tiden så vi hann inte jobba ;)





Och nu sitter vi här efter den här dagen. Dagarna går ju as fort , det har snart gått en månad2011. ;/ Snart fyller jag ju ?! ;)





Ha det toppen , som jag och Ebba har! <3





(: Nelly :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar