söndag 20 februari 2011

Heej !Det var länge sen man blogga , det är inte bra..

Jo , jag har mycket att berätta så jag villl nog börja redan nu :)




Emma har ju då åkt. Vi var ju foder till 20 April ( tror jag ). Då hon är våran ( hoppas jag)
Och hon KANSKE ska få valpar.. ( jag hoppas inte det , för emma har vart sjuk innan )
och jag saknar henne OTROLIGT MYCKET.. Men snart har det ju gott 2 veckor då måste vi få tillbaka henne :) Menmen , sånt är livet :)


Och pappa har ju då mitt i allt blivit YRSLIG och YR i huvudet så han kan inte hålla balansen så bra , så nu har han fått stavar att gå med.

Och jag fyllde ju här den 15:e och nu är jag ju dådå äntligen 13 år :)
Jag fick bara nagelack på morgonen MEN det är bara för jag fick färga håret jag fick åka till gb horse show :)
Och igår ( lördags ) vart jag firad. fick 6 hundra, en parfym ,godis och strumpor :)

Idag har jag vart med Amanda och hon ska nu sova här IGEN :) Och vi var på bio idag och såg Livet efter detta , det är en film som är såå bra :) , visst den var lite sorglig. Men den var bra :) såå från 1-10 så helt klart 10 :)

Nee , nu ska jag och Amanda göra nått så hon här inte somnar :)

Ha det bra :)

/Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar